Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (здійснюється за зручним для учасників освітнього процесу графіком).
Image
Image

Найпопулярніші освітні платформи для організації дистанційного навчання

Учасники освітнього процесу стикаються з новими викликами, що спричиняють трансформацію та необхідність адаптуватися до нових умов здобуття освіти. Для забезпечення рівного доступу до освіти навчальний процес перейшов з очного формату до змішаного або дистанційного, що змусило педагогів та здобувачів освіти опановувати різні цифрові інструменти:
• HUMAN – зручна система для ведення електронного документообігу, проведення онлайн-уроків, здачі та перевірки домашнього завдання, отримання від здобувачів освіти зворотнього зв’язку та спілкування. Педагоги можуть створювати на платформі власні уроки та користуватися ними далі.
• Google classroom – безплатний вебсервіс, створений Google для закладів освіти, на якому педагоги можуть створювати та перевіряти завдання, що зберігаються в окремих папках здобувачів освіти на Google-диску. Дані про виконані завдання постійно оновлюються, педагоги можуть залишати коментарі до перевіреної роботи.
• MOODLE – навчальна платформа, де є змога представляти навчальний матеріал у різних форматах (текст, презентація, відеоматеріал, вебсторінка); тестувати та опитувати здобувачів освіти із використанням запитань закритого і відкритого типу; виконувати завдання з можливістю пересилати відповідні файли.
• Мій Клас – електронна платформа, яка допомагає провести дистанційні уроки, тут зібрані готові завдання та тести різних видів складності, є можливість автоматично перевіряти роботи здобувачів освіти та виставляти оцінки, педагог може створювати свої робочі програми на сайті.
• Всеукраїнська школа онлайн – безплатна платформа для дистанційного та змішаного навчання здобувачів освіти. На ній зібрані відеоуроки, тести та матеріали для самостійної роботи з 18 основних предметів.
• GoogleDoc – безплатна програма, що дає змогу використовувати вордівські документи як дошку чи зошит для спільної роботи педагога та здобувачів освіти.
• Сonceptboard – частково безплатний інтернет-ресурс, який має функції програми Paint та дає змогу спільно працювати над завданнями. Для цього викладач має завантажити матеріали на платформу та надати доступ до них (через QR-код чи запрошення на електронну пошту).
• Liveworksheets – сайт безплатних інтерактивних завдань на будь-які теми. Викладач може знаходити готові вправи або створити власні. Свої завдання можна зберігати в інтерактивному зошиті, який зберігається на сайті. На сайті здобувач освіти може самостійно перевірити помилки або надіслати результат на електронну адресу викладача.
• LearningApps – безоплатна платформа, яка дає змогу створювати інтерактивні ігри та вправи з різних предметів. До вправ можна додавати фото, картинки, звук або відео. На платформі є вже готові завдання, які можна редагувати.
• Nearpod – це частково безоплатна онлайн-платформа для створення живих уроків. Якщо ж користуватися повною версію програми, можна сконструювати онлайн-урок, додаючи презентації PowerPoint, створюючи власні слайди з аудіо та відео, картинками та текстом, вставляючи відео із Youtube.
• Kahoot – ігрова навчальна платформа, де ігри створені у форматі тестів із кількома варіантами відповідей. Доступ до тесту можна отримати через веббраузер або додаток “Kahoot!”.
• Classtime – онлайн-платформа дає змогу провести оцінювання здобувачів освіти дистанційно та в класі. Педагоги можуть створювати інтерактивні уроки, додаючи відео, формули або використовуючи бібліотеку з-понад 30 тисяч питань.
• Padlet – мультимедійний ресурс, де можна безоплатно створювати, редагувати та зберігати інформацію. Це віртуальна стіна, на яку можна прикріплювати фото, файли, покликання на інтернет-сторінки та замітки.
• Easy test maker – сервіс для створення тестів, у яких можна вибирати правильні та помилкові твердження. Сервіс перемішує питання і варіанти відповідей, щоб здобувачі не списували.

Правила поведінки на онлайн – уроці:

1.Навчаємось за розкладом.
2.Приєднуємось на уроки вчасно.
3.На аватарці фото здобувача освіти, нік – його ім'я та прізвище.
4.Вмикаємо мікрофон і камеру.
5.Коли педагог пояснює, мікрофон вимкнутий. Почнеться обговорення – і здобувачу запропонують ввімкнути мікрофон.
6.Беремо участь в діяльності уроку.
7.Виконуємо завдання онлайн-уроку.
8.В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку, дотримуватись культури спілкування.
9. Виконані роботи та завдання приймаються до встановленого часу (до наступного уроку).
10.Коли звучить сигнал повітряної тривоги, педагоги припиняють урок, повідомляють про тривогу та необхідність сховатися в безпечному місці.

Всім приємного і успішного дистанційного навчання!

Корисні посилання:

Телефони довіри:

Дитяча лінія 116 111 або 0 800 500 225 (з 12.00 до 16.00);

Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000;

Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335;

Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20;

Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75;

Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103;

Національна поліція України 102;

Урядова гаряча лінія з попередження домашнього насильства 1547.

Наша адреса:

Рівненська обл.

м. Дубно, 35600

вул. Шашкевича, 3

Телефони:

+3803656 2 20 40

+38095 447 98 10

+38067 752 55 65

Мапа