Ожерельєва

Жанна Богданівна

Освіта: повна вища за спеціальністю
"Бібліотекар. Бібліограф"

Стаж роботи в 
ДНЗ «Дубенське ВХПТУ» -
17 років

Проблема, над якою працює бібліотекар:
"Сприяння розвитку
інформаційних потреб  учнів"


Професійне кредо:
"Людина - це підсумок прочитаного"

Життєве кредо:
"Йти вперед, значить втратити спокій.
Залишитися на місці, значить втратити себе"

 
 
Легенда
 

   Було у батька три сини. Перед смертю він  подарував   кожному по книзі і звелів розпорядитися  подарунком як хто захоче і, розпорядившись, посадити на могилі батька по жолудю.

Поховали батька. Як він сказав, так і зробили. Старший син продав свою книгу і купив щось потрібне для господарства. Середній поставив на видне місце як пам’ять про батька. А молодший взяв свою і пішов до людей. Куди б він не заходив, в кожній хаті давав почитати батькову книжку або читав і розповідав сам. І люди були дуже вдячні юнакові, годували його, давали притулок на ніч. А коли бували в його селі, то обов’язково відвідували могилу батька і дякували за хорошого сина, який за допомогою розумної книги подарував їм багато гарних думок, зробив добрішими їхні серця.

Пройшов час. Жолудь старшого сина згнив і пропав, середнього сина дав кволий росток, який пожовтів і засох. А із жолудя молодшого сина почав швидко рости молодий дубок, який перегнав берізки і сосни і пішов вгору, розкинув назустріч небу і хмарам свої могутні гілки.

Багато весен і зим сплило по річці часу. Люди забули імена синів того чоловіка. Але мудре насіння знань із батьківської книги дало міцні паростки. Ті знання передавалися із покоління в покоління, збагачувались новими. Давно змінилось одне покоління іншим, і тільки вічнозеленим залишається той дуб, підпирає гілками небо, грізно сперечається з блискавками.

Така легенда – легенда про юнака-бібліотекаря, який приніс людям знання. Його справа стала безсмертною.

 
 
Роль і місце інформаційного центру бібліотеки
у навчально-виховному процесі
 

Серед розбурханого океану з іменем Життя є острівець Надії для наших дітей, їхніх батьків, усіх, хто живе на Землі. Це – навчальний заклад. А в ній є центр спілкування і духовності – бібліотека.

Де, як не в бібліотеці, юні громадяни можуть переконатися в істинності приказки «Без читання немає навчання»?

Де, як не в бібліотеці, їм відкривається істина, що оволодіння знаннями неможливе без кропіткої праці з розвитку, аналізу і синтезу, осмислення інформації?

Мікроклімат бібліотеки дозволяє підлітку проявити ініціативу, мати право на помилку, на власну думку, брати участь у суспільній діяльності, працювати в умовах альтернативи, вибору, створюючи демократичну, не авторитарну атмосферу навчання. Учень має стійку потребу в знаннях, в оволодінні новими засобами діяльності, прагне глибше пізнати явища, які спостерігає і аналізує. Для учня пізнавальна діяльність має і особисте значення. Він прагне виконувати різноманітні завдання творчого характеру, шукає неординарні рішення при розгляданні різних проблем, бажає досягти успіхів у нових ситуаціях, приділяє багато уваги саморозвитку.

Діяльність бібліотеки спрямована на виховання покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя, оберігати і примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати суверенну, незалежну, демократичну державу як невід’ємну складову європейської та світової спільноти.

Орієнтуючись на це, перед бібліотекою стоять наступні завдання:

  • формування інформаційного ресурсу;
  • удосконалення бібліотечно-бібліографічного апарату для багатоаспектного розкриття фондів;
  • виховання в користувачів інформаційної культури, сталого прагнення до пошуку джерел інформації;
  • сприйняття соціалізації особистості, набуття нею глибоких та міцних освітніх знань;
  • всебічне сприяння підвищенню фахової майстерності педагогів; озброєння їх знаннями сучасних освітніх і виховних технологій;
  • тісна співпраця з педагогічним колективом, батьківською громадськістю в реалізації всіх функцій.

У недалекому майбутньому бібліотека видозміниться. Вона стане бібліотечно-інформаційним медіа-центром, але незмінним залишається її завдання – забезпечувати духовний розвиток і саморозвиток особистості, навчати дітей пізнавати, працювати, утверджуватися.

 


 
Книжковий фонд бібліотеки - 18,367 примірників, підручників - 5,943 примірника.

 

Загальна площа бібліотеки - 90,4 м2.
Площа читальної зали - 50,7 м2.
26 читацьких місць. Комп’ютери підключено до мережі інтернет



 

 

Літературно-музичний вечір
 "Зрада починається зі зради мови".
Гість вечора - дубенська поетеса Любов Пшенична

             

 
 
 
 
 
 
Літературний вечір 
"Ми чуємо тебе, Кобзарю, крізь століття"
 
 
 
 
 
 

 
Літературний вечір "За Україну, за її волю, за честь і славу, за народ"
присвячений 70-й річниці створення УПА
 
 
 


 
 
Літературний вечір приурочений дню пам’яті жертв
голодомору
"Чорна сповідь моєї Вітчизни"





 
 
 
 

 

Презентація книг М. Оттова

про С. Бандеру "Провідник"

 
 
 
 
 

 Презентація книги М.Оттова про митрополита А. Шептицького.
 



 
 
 
 
 
Вечір пам'яті Небесної Сотні "Герої не вмирають"

 

 

 

 

 


 

 

Виховний захід до Дня захисника України

"Україна - країна нескорених"

 

 

 

  


 
 
 
 
 
 
        Перегляд  обговорення художнього фільму
"Поводир"







 


Виставка літератури "Афганістан болить в моїй душі"





 
Участь в конкурсі "Різдвяна  казка в країнах Європи".
І місце серед євроклубів ПТНЗ у номінації "Есе"


 
 
 

 

 

Login Form

Free business joomla templates

joomla3x